Kontakt i pomoc
Zadzwoń – jesteśmy dostępni dla Ciebie 24 godziny na dobę przez cały rok.
801 102 102(IVR wybierz 5, a następnie 3)Opłata zgodna z taryfą operatora
Pytania i odpowiedzi
- Czy muszę być klientem PZU, żeby dołączyć do Klubu PZU Pomocni?
Nie jest konieczne posiadanie ubezpieczenia PZU, natomiast aby zarejestrować się w Klubie należy posiadać konto w portalu MojePZU.
- Czy uczestnictwo w Klubie jest płatne?
Nie. Uczestnictwo w Klubie PZU Pomocni jest dobrowolne i w pełni bezpłatne.
- Czy wykorzystacie moje dane do zmiany ceny mojego ubezpieczenia?
Nie. Dane, które nam udostępnisz w ramach członkostwa w PZU Pomocni, nigdy nie zostaną użyte do wyliczenia Twojej składki ubezpieczeniowej.
- Jaki produkt powinienem posiadać, żeby dołączyć do PZU Pomocni?
PZU Pomocni to Klub dla wszystkich osób mających konto w MojePZU.pl, które posiadają numer PESEL.
- Czy można zarejestrować w Klubie urządzenie PZU GO?
Nie. Od 1 stycznia 2022 roku opcja rejestracji urządzenia PZU GO w Klubie PZU Pomocni jest niedostępna.
- Jak mogę wypisać się z Klubu PZU Pomocni?
Aby zrezygnować z udziału w programie musisz wypełnić formularz rezygnacji dostępny na naszej stronie internetowej.