Kontakt i pomoc
Zadzwoń – jesteśmy dostępni dla Ciebie 24 godziny na dobę przez cały rok.
801 102 102(IVR wybierz 5, a następnie 3)Opłata zgodna z taryfą operatora
Pytania i odpowiedzi
- Czy muszę być klientem PZU, żeby dołączyć do Klubu PZU Pomocni?
Tak. Celem programu jest budowanie pozytywnych doświadczeń w relacjach pomiędzy PZU a jej Klientami.
- Czy uczestnictwo w Klubie jest płatne?
Nie. Uczestnictwo w Klubie PZU Pomocni jest dobrowolne i w pełni bezpłatne.
- Czy wykorzystacie moje dane do zmiany ceny mojego ubezpieczenia?
Nie. Dane, które nam udostępnisz w ramach członkostwa w PZU Pomocni, nigdy nie zostaną użyte do wyliczenia Twoje składki ubezpieczeniowej.
- Gdzie w aplikacji mobilnej PZU GO znajdę zgodę na przekazywanie danych dotyczących mojego stylu jazdy?
Zgodę na przekazywanie do PZU Pomoc SA danych identyfikacyjnych oraz danych dotyczących Twojego stylu jazdy znajdziesz w aplikacji mobilnej PZU GO w zakładce Moje konto.
- Jaki produkt powinienem posiadać, żeby dołączyć do PZU Pomocni?
PZU Pomocni to Klub dla wszystkich osób mających konto w mojePZU.pl, które posiadają numer PESEL.
- Czy można zarejestrować w Klubie urządzenie PZU GO?
Tak. W tym celu na formularzu rejestracyjnym do Klubu należy zaznaczyć opcję "Chcę zarejestrować PZU GO w Klubie", a następnie uzupełnić informacje o urządzeniu w dalszym kroku formularza.
- Jak mogę wypisać się z Klubu PZU Pomocni?
Aby zrezygnować z udziału w programie musisz wypełnić formularz rezygnacji dostępny na naszej stronie internetowej